22.7
18:04

«Θέλω να μείνω στην Σαμπντόρια»

AEK1924.gr team
«Θέλω να μείνω στην Σαμπντόρια»

Σε δηλώσεις του στον ιταλικό τύπο ο Σάββας Γκέντζογλου μίλησε για την επιθυμία του να παραμείνει στους Γενοβέζους μιας και έχει κατορθώσει να εγκλιματιστεί.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Διαβάστε τα λόγια του πρώην μέσου της ΑΕΚ:

«Θα ήθελα πολύ να μείνω εδώ. Η Σαμπντόρια είναι η ομάδα μου και έχω συμβόλαιο για ακόμη τρία χρόνια. Στη Λιβόρνο βρήκα τον εαυτό μου, έπαιξα σε πολλά παιχνίδια και πλέον έχω ολοκληρώσει τη φάση του εγκλιματισμού».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement