
Έναν τραυματία άφησε πίσω του ληστής σε σούπερ μάρκετ στον Άγιο Παντελεήμονα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Περίπου 20 λεπτά μετά τις οκτώ στη συμβολή των οδών Μιχαήλ Βόδα και Ολυμπίας στον Άγιο Παντελεήμονα υπήρξε αιματηρή ληστεία.
Ο δράστης εισήλθε σε σούπερ μάρκετ και με την απειλή όπλου απείλησε τον υπάλληλο. Στη συνέχεια άρπαξε τα χρήματα από το ταμείο και κινήθηκε να φύγει.
Εκείνη τη στιγμή όμως πυροβόλησε κατά ημεδαπού τον οποίον και τραυμάτισε.
Το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.