Το συμβόλαιο του Γιαννιώτα με τον Άρη προέβλεπε παρουσία του Έλληνα ποδοσφαιριστή για 1+1 σεζόν. Τις τελευταίες μέρες προκύπτει πως οι άνθρωποι της ομάδας της Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν τις διαδικασίες για την ενεργοποίηση της ανανέωσης, με τις δύο πλευρές να είναι σύμφωνες για την παραμονή.
Τόσο η διοίκηση, όσο και ο Μιχάλης Γρηγορίου αναγνώρισταν τον ρόλο που είχε στα αποδυτήρια, εκτός από εκείνον στο γήπεδο και είχαν θέσει από την πρώτη στιγμή ως προτεραιότητα την παραμονή του έμπειρου εξτρέμ, ο οποίος κλήθηκε ήδη για τις ιατρικές εξετάσεις πριν από την καλοκαιρινή προετοιμασία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE





