
Ακόμα ένα φιλικό της ΑΕΚ, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, γνωστοποιήθηκε επίσημα.
Συγκεκριμένα, η βελγική, Σιντ Τρούιντεν ανακοίνωσε ότι θα δώσει φιλικό 2 Αυγούστου με την ΑΕΚ, κεκλεισμένων των θυρών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, αυτό θα είναι το τελευταίο φιλικό των Βέλγων, πριν απ’ την έναρξη των ευρωπαϊκών της υποχρεώσεων, αλλά και το τελευταίο της Ένωσης, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, στη δεύτερη φάση.
Απ’ εκεί και έπειτα, κατά την ανακοίνωση τους, οι Βέλγοι αναφέρουν ότι είναι μια καλή ευκαιρία να συναντήσουν ξανά έναν πρώην παίκτη τους, τον Αμπουμπακαρί Κοϊτά.