
Την τριάδα των γκολκίπερ του για τη νέα σεζόν κλείνει ο Ολυμπιακός, καθώς έρχεται σήμερα στην Αθήνα ο Μπάλσα Πόποβιτς για να περάσει ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει.
Ο Μαυροβούνιος τερματοφύλακας αναμένεται να προσγειωθεί στο «Ελ. Βενιζέλος» στις 15:45 και στη συνέχεια θα μεταβεί με τους ανθρώπους των «ερυθρόλευκων» για τα περαιτέρω.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Πόποβιτς θα αποτελέσει τον δεύτερο γκολκίπερ πίσω από τον Κωνσταντή Τζολάκη, που λογίζεται ως η βασική λύση, ενώ η τριάδα συμπληρώνεται με τον Δημήτρη Στουρνάρα, που ανακοινώθηκε χθες.