
Ο διεθνής Αλβανός μέσος αποχωρεί από την Ελλάδα, πέντε χρόνια μετά την απόκτησή του από τον Παναθηναϊκό.
Ο Τσοκάι αγωνιζόταν ως δανεικός στους Βοιωτούς την τελευταία διετία, φέτος το καλοκαίρι ωστόσο έληγε το συμβόλαιό του και δέχτηκε μία “χρυσή” πρόταση από την Μπόχουμ που αγωνίζεται στη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας, με πολύ μεγάλη αύξηση των αποδοχών του, για τα επόμενα δύο χρόνια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE