
Ο Μάριος Ηλιόπουλος έφυγε νικητής και από την ανάβαση της Κύμης και αμέσως μετά έφυγε για τη Νέα Φιλαδέλφεια για να γιορτάσει το πρωτάθλημα της ΑΕΚ.
Για να καταφέρει να βρίσκεται έγκαιρα στη Νέα Φιλαδέλφεια, ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ, πέταξε με ελικόπτερο με προορισμό τη Νέα Φιλαδέλφεια, προκειμένου να παραστεί στη μεγαλειώδη φιέστα με τον ίδιο να δίνει ρεσιτάλ, μεταφέροντας την κούπα με το εντυπωσιακό του αγωνιστικό αυτοκίνητο!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ΔΕΙΤΕ παρακάτω το VIDEO που κυκλοφόρησε στα social media, με το ελικόπτερο που μεταφέρει τον Super Mario!