Κιτρινόμαυρη παράνοια στο νυχτερινό κέντρο που διασκέδασαν οι πρωταθλητές της ΑΕΚ, με τον Μάρκο Νίκολιτς στο επίκεντρο των πανηγυρισμών!
Ο Σέρβος τεχνικός δεν χάλασε χατίρι σε κανέναν, ανέβηκε στην πίστα στο πλευρό του Μάριου Ηλιόπουλου και πήρε το μικρόφωνο προκαλώντας πανικό! Σε άπταιστα ελληνικά έδωσε το σύνθημα «ΑΕΚ ολέ ολέ» και αμέσως όλο το κέντρο τραγούδησε μαζί του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για το κερασάκι στην τούρτα, ο Μάριος Ηλιόπουλος πήρε το λόγο και αποκάλυψε τα παρασκήνια της πρόσληψης του Νίκολιτς από την ΑΕΚ, μέσα σε αποθέωση!