Ο Μάριος Ηλιόπουλος πήρε το λόγο κατά την διάρκεια της φιέστας της ΑΕΚ, με τον κόσμο στις εξέδρες να τον αποθεώνει
Με ένα επικό σύνθημα, λοιπόν, οι φίλοι της Ένωσης εξέφρασαν την επιθυμία τους: «Εεέ, οοο, αν δεν τραγουδήσεις δεν φεύγουμε από δω».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE