16.5
14:12

Σάκοτα: «Να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε»

AEK1924.gr team
Σάκοτα: «Να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε»

Όσα είπε ο Ντράγκαν Σάκοτα για την αυριανή αναμέτρηση της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη απέναντι στον Άρη

O προπονητής της «Βασίλισσας», Ντράγκαν Σάκοτα, δήλωσε για την αυριανή αναμέτρηση με Άρη Betsson, στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της 1ης φάσης των playoffs της Stoiximan GBL:

«Όπως είπαμε και πριν από το πρώτο ματς των playoffs, στόχος μας είναι να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε, για να διεκδικήσουμε στo Πρωτάθλημα ό,τι μας αναλογεί. Ο Άρης είναι μία σκληρή ομάδα. Αποδείχθηκε στο πρώτο ματς, στο γήπεδό μας, ότι προερχόταν από πολλές προπονήσεις, είχε περισσότερο χρόνο, και ήταν πανέτοιμος και πνευματικά και αγωνιστικά. Έτσι ή αλλιώς, οι μεταξύ μας αναμετρήσεις πάντα έχουν μία ιδιαιτερότητα, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη δύναμη. Προφανές είναι, ότι ο Άρης είναι πολύ καλύτερη ομάδα τώρα, σε σχέση με την ομάδα των πρώτων μηνών. Ελπίζω να γίνει ακόμη ένα όμορφο ματς».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε τοστην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement