
Αφήνοντας πίσω της το σοκ της Ευρώπης, η ΑΕΚ μπήκε με το δεξί στα πλέι οφ του ελληνικού πρωταθλήματος, κάνοντας το 1-0 στη σειρά απέναντι στον Άρη.
Η Βασίλισσα έδειξε χαρακτήρα στο φινάλε και με το 87-81, πήρε τη νίκη και πλέον ψάχνει ακόμη μια για την πρόκριση στα ημιτελικά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE