
Η Ένωση πέτυχε σημαντική νίκη επί του ΠΑΟΚ με 37-36 στην παράταση και πήρε προβάδισμα για τους τελικούς στην Α1 Χάντμπολ Γυναικών.
Μετά τη λήξη της αναμέτρησης, ακολούθησαν πανηγυρισμοί με τις παίκτριες της ΑΕΚ, να ξεσπούν μετά τη μεγάλη νίκη επί των ασπρόμαυρων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE