
Ο Ντέμης Νικολαΐδης μίλησε στην εκπομπή Monday FC της Nova και αναφέρθηκε στο χθεσινό ματς της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα αλλά και για τους λόγους τους οποίος η Ένωση έφτασε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο παλαίμαχος άσος χαρακτήρισε «άθλο» την κατάκτηση της Super League, τονίζοντας πως η ομάδα έπαιξε το πιο γοητευτικό ποδόσφαιρο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του AEK1924.gr στην Google
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO