
Στις προηγμένες χώρες και στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα του εξωτερικού, συνηθίζεται οι ομάδες ν’ αναγνωρίζουν την ανωρετότητα στη Πρωταθλήτρια ομάδα, κάνοντας το εθιμοτυπικό… pasillo.
Κάτι που σήμαινε, ότι θα είχε ενδιαφέρον αν θα βλέπαμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα και ήταν μια ευκαιρία απόψε στη Τούμπα να γίνει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κάτι τέτοιο δεν σηνέβη και ο ΠΑΟΚ δεν θέλησε να κάνει pasillo, δείχνοντας με πράξεις σεβασμό στην Πρωταλήτρια ΑΕΚ, αναγνωρίζοντας την ανωτερότητα της.
Άλλωστε, εδώ η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και η διοργανώτρια αρχή, Super League, δεν έχουν συγχαρεί με ανακοίνωση ή επιστολή την Ένωση για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, θα έκανε… pasillo ο ΠΑΟΚ; Ε, δεν το περιμέναμε…