
Σε εκδήλωση του Ερυθρού Σταυρού, βρέθηκε ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Οι δύο άνδρες μίλησαν για το ποδόσφαιρο και μάλιστα, η συζήτηση επικεντρώθηκε στην ΑΕΚ και στη φετινή της πορεία στο πρωτάθλημα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μάριος Ηλίοπουλος ήταν ιδιαίτερα θερμός και απάντησε για τα πάντα που αφορούν τον κιτρινόμαυρο σύλλογο.