22.3
21:53

Ο Ηλιόπουλος έδωσε στον Νίκολιτς ένα κίτρινο τριαντάφυλλο!

AEK1924.gr team
Ο Ηλιόπουλος  έδωσε στον Νίκολιτς ένα κίτρινο τριαντάφυλλο!

Το… ξεχωριστό δώρο του Μάριου Ηλιόπουλου στον Μάρκο Νίκολιτς ‘

Γιορτινό το κλίμα στη Νέα Φιλαδέλφεια, αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα της ΑΕΚ με την Κηφισιά, που βρήκε την Ένωση νικήτρια με 3-0. Μάλιστα σε συνδυασμό με τις απώλειες του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού, η Ένωση θα ξεκινησει την διαδικασία των πλέι οφ, όντας μόνη πρώτη στη βαθμολογία.

Μετά τη λήξη του αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέβηκε, όπως συνηθίζει άλλωστε, στον αγωνιστικό χώρο προκειμένου να μοιράσει συγχαρητήρια στους παίκτες και τον προπονητή.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μόνο που αυτή τη φορά, ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ δεν πήγε με άδεια χέρια και είχε ένα… ξεχωριστό δώρο για τον Μάρκο Νίκολιτς.

Συγκεκριμένα, ένα κίτρινο τριαντάφυλλο το οποίο και προσέφερε στον προπονητή της ΑΕΚ, ο οποίος το δέχτηκε περιχαρής!

Advertisement