
Ο προπονητής της Ράγιο Βαγικεάνο, Ινίγκο Πέρεθ, μίλησε μετά το τέλος του αγώνα και αναφέρθηκε στην ΑΕΚ, που θα την βρει στα προημιτελικά.
Ο ίδιος τόνισε ανυπόμονος για ν’ αγωνιστούν στην Αθήνα, προσθέτοντας ότι ελπίζει η ομάδα του, να πανηγυρίσει ακόμα μια πρόκριση στην Ελλάδα και να γράψουν ιστορία…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Ινίγκο Πέρεθ:
«Δεν θέλω να χαλάσω το κλίμα, αλλά είμαστε συγκεντρωμένοι στην Μπαρτσελόνα. Πρέπει να αφήσουμε πίσω το κλίμα του Conference. Θα είναι ένα υπέροχο ζευγάρι λόγω της ατμόσφαιρας στο Βαγιέκας, του ταξιδιού στην Αθήνα και την ατμόσφαιρα εκεί. Ελπίζουμε να πανηγυρίσουμε άλλη μια πρόκριση στην Ελλάδα και να γράψουμε ιστορία πηγαίνοντας στα ημιτελικά».