
«Εμείς ήδη έχουμε πετύχει τον πρώτο στόχο μας, που είναι η πρόκριση στα play offs, αλλά θεωρούμε, ότι είναι σημαντικό να κρατήσουμε την πρώτη θέση στον Όμιλο.
Με όλο το σεβασμό στην Άλμπα, που έχει και όνομα στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και έχει και μία εξαιρετική ομάδα, και δίκαια προκρίθηκε, όμως, νομίζω ότι εμείς δικαιούμαστε την πρώτη θέση του Ομίλο, την οποία έχουμε στα χέρια μας από την πρώτη στιγμή, που ξεκινήσαμε αυτή την πορεία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δεν θέλω να σκεφτόμαστε τη διαφορά.
Πρέπει να μπούμε στο γήπεδο και να διεκδικήσουμε το αυτονόητο, παίζοντας σοβαρά από το πρώτο δευτερόλεπτο…
Περιμένουμε, ότι θα μας δώσει μεγάλη ώθηση ο κόσμος μας. Με τη βοήθειά του κόσμου μας είμαι βέβαιος, ότι θα δώσουμε το 100% για να τα καταφέρουμε».