
Ο Ντέμης Νικολαΐδης μίλησε στην εκπομπή Monday FC, σχολιάζοντας το πέρας της αγωνιστικής στην Super League.
O παλαίμαχος αναφέρθηκε στο παιχνίδι της ΑΕΚ με την ΑΕΛ που βρήκε την Ένωση νικήτρια με 1-0 και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, σχολιάζοντας παράλληλα την εμφάνιση των κιτρινόμαυρων αλλά και τον τρόπο για αγωνιστική βελτίωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE