
Η ΑΕΚ επικράτησε της ΑΕΛ με 1-0 και πλέον περιμένει το αυριανό ντέρμπι για να δει αν θα είναι μόνη στην κορυφή ή θα έχει συγκάτοικο.
Μετά το τέλος ο τερματοφύλακας των κιτρινόμαυρων, Θωμάς Στρακόσια έστειλε το δικό του μήνυμα για τη νίκη της ομάδας, χαρακτηρίζοντάς την πολύ σημαντική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.