
Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ:
«Πιστεύω ότι όποιος ασχολείται λίγο με τον αθλητισμό ξέρει ότι με τρεις εβδομάδες χωρίς παιχνίδια είσαι εκτός ρυθμού. Οπότε, κάποια πράγματα στο παιχνίδι που δεν μας βγήκαν μπορεί να έχουν σχέση με τον ρυθμό. Είμαστε ευχαριστημένοι, συνεχίζουμε. Τα παιχνίδια έρχονται κάθε τρεις μέρες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όσες φορές παίζουμε καλή άμυνα, έχουμε γρήγορους παίκτες, δημιουργούμε κάποιες φάσεις που είναι εντυπωσιακές. Δεν μπορείς να το ζητάς. Αυτό βγαίνει από το παιχνίδι, όσο παίζουμε καλή άμυνα».