
Η ΑΕΚ θ’ ανταποδώσει την φιλοξενία που είχαν οι οπαδοί της, στο ματς του πρώτου γύρου με την ΑΕΛ.
Συγκεκριμένα, η ΑΕΛ ζήτησε εισιτήρια γαι το ματς με την Ένωση στη Νέα Φιλαδέλφεια, με την γηπεδούχο ομάδα να είναι πρόθυμοι να τους εξυπηρετήσει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ωστόσο, ο αριθμός των εισιτηρίων είναι ανοιχτός, η ΑΕΛ ζήτησε συνολικά 1.200 εισιτήρια και η ΑΕΚ φέρεται να πρότεινε την παραχώρηση περίπου 500 εισιτηρίων, αλλά τις επόμενες ημέρες θα υπάρχουν εξελίξεις, έχοντας οι δυο ΠΑΕ δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ τους, αλλά και με τις αστυνομικές αρχές.
Θυμίζουμε, ότι η εξέδρα των φιλοξενούμενων οπαδών στη Νέα Φιλαδέλφεια, βρίσκεται στη Θύρα 48.