
Η ΑΕΚ βγήκε -σχεδόν- αλώβητη και δεν ηττήθηκε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο απ’ τον Βόλο με μεγάλο πρωταγωνιστή τους Τσιμεντερίδη και Παπαδόπουλο, αλλά η ίδια έδειξε ότι είναι ενωμένη και ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΗ, κάτι που είπε και ο ίδιος ο Μάρκο Νίκολιτς στη συνέντευξη Τύπου.
Όλη η ΑΕΚ, με το τέλος του αγώνα, έκαναν μια ομαδική αγκαλιά, είπαν κάποια λόγια μεταξύ τους και αποχώρησαν όλοι μαζί, αφού πρώτα χειροκρότησαν τον κόσμο της ομάδας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.