
Φοβερά πράγματα από την ομάδα του Βόλου, που στο ημίχρονο της αναμέτρησης με την ΑΕΚ, επιτέθηκε στη διαιτησία του Τσιμεντερίδη, κάνοντας λόγο για ντροπή!
Συγκεκριμένα στην ανάρτηση της η ΠΑΕ Βόλος σημείωσε πως: Σφαγή” του Βόλου από τη διαιτησία στο πρώτο ημίχρονο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ντροπή για τον Τσιμεντερίδη, ο οποίος υπέπεσε σε σωρεία λαθών εις βάρος του Βόλου. Ντροπή και μόνο ντροπή
Βέβαια μετά από λίγο η ανάρτηση αυτή κατέβηκε και… διορθώθηκε με το εξής:
«Εκ παραδρομής ανέβηκε στο σάιτ της ΠΑΕ ανακοίνωση κατά του διαιτητή Τσιμεντερίδη η οποία δεν απηχεί την άποψη και το πνεύμα της διοίκησης της ΠΑΕ Βόλος».