
Την εμφάνιση και τη νίκη της ΑΕΚ επί του Λεβαδειακού me 4-0 κλήθηκε να σχολιάσει ο Ντέμης Νικολαΐδης στην εκπομπή MONDAY FC.
O παλαίμαχος άσος αποθέωσε τον Πέτρο Μάνταλο για το εκπληκτικό τέρμα που πέτυχε αλλά και την συνολική του εμφάνιση, ενώ ειδική αναφορά έκανε και στον Ραζβάν Μαρίν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE