
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην Cosmote Tv:
Για την εικόνα του αγώνα: «Να συγχαρώ την ομάδα και τους συμπαίκτες μου για την απόδοσης μας. Άγγιξε το τέλειο σε σχέση με αυτά που μας είχε ζητήσει προπονητής».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για το πως ένιωσε στο ντεμπούτο του σαν βασικός: «Αισθάνθηκα καταπληκτικά, είπα και πριν ότι προσαρμόζομαι πολύ γρήγορα, όλα τα παιδιά με κάνουν να νιώθω άνετα συνολικά, μπορώ να πω ότι πήγαμε πολύ καλά και ένιωσα καλά με αυτή τη χημεία που υπάρχει».
Για το ότι έπαιξε δεξί μπακ: «Η αλήθεια είναι ότι όσο είμαι στο γήπεδο νιώθω καλά. Σε οποιδήποτε θέση κι αν παίξω αισθάνομαι καταπληκτικά και θέλω να βοηθάω την ομάδα».