
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει την Κυριακή (22/2, 20.00) τον Λεβαδειακό χωρίς τον κόσμο της, λόγω της τιμωρίας της μίας αγωνιστικής που της επιβλήθηκε από τη ΔΕΑΒ.
Μπορεί το ματς να διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών, όμως ο κόσμος εκτός γηπέδου αναμένεται να στηρίξει έμπρακτα την ομάδα του Νίκολιτς και τους παίκτες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, στην πλατεία του Αετού αναμένεται να μαζευτεί αρκετός κόσμος στήνοντας το δικό του πάρτι, ενώ πριν την έναρξη της αναμέτρησης, οι φίλαθλοι της Ένωσης θα υποδεχθούν το πούλμαν της ομάδας.