
Με την ολοκλήρωση του ματς στην Τούμπα, υπήρξε πολύ ωραίο κλίμα, ανάμεσα στις δυο ομάδες, όλοι έδωσαν τα χέρια μεταξύ τους, αγκαλιάστηκαν και τα είπαν για λίγο διάστημα.
Ωστόσο, η κορυφαία στιγμή που τράβηξε η παρακάμερα του ΠΑΟΚ, ήταν όταν ο Μάρκο Νίκολιτς πήγε να χαιρετήσει τον Ράζβαν Λουτσέσκου, δίνοντας την ευχή για «καλή τύχη» για το ευρωπαϊκό ματς με την Θέλτα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο μετά το 4:05: