
Στο παιχνίδι Λεβαδειακός-Ολυμπιακός, ο Όζμπολτ δέχθηκε την κόκκινη κάρτα λίγο πριν τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου για ανύπαρκτο φάουλ πάνω στον Τζολάκη.
Με αυτά τα δεδομένα, ο παίκτης του Λεβαδειακού θα χάσει το επόμενο ματς κόντρα στην ΑΕΚ, χάνοντας έτσι η ομάδα του Παπαδόπουλου ένα σημαντικό παίκτη της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE