
Με μια πολύ σημαντική επιστροφή η αποστολή της ΑΕΚ βρίσκεται στην Καρδίτσα, όπου θα αντιμετωπίσει απόψε (10/2, 19:30)) την τοπική ομάδα για την 4η αγωνιστική της φάσης των «16» του Basketball Champions League.
Ο λόγος για τον Δημήτρη Κατσίβελη, που θα βρίσκεται ξανά στη 12αδα της Βασίλισσας μετά από διάστημα σχεδόν ενός μήνα, εξαιτίας του προβλήματος που αντιμετώπιζε στο γόνατο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πλέον μένει να αποφασιστεί από τον Ντράγκαν Σάκοτα για το αν και πόσο μπορεί να αγωνιστεί, αλλά η παρουσία του σε αποστολή της ομάδας είναι σίγουρα ένα πολύ θετικό γεγονός για την αγωνιστική επάνοδο του Έλληνα γκαρντ.