
Δεν την αφήνει μόνη την ΑΕΚ ο Μάριος Ηλιόπουλος, καθώς βρέθηκε στις κερκίδες για το ματς των κιτρινόμαυρων με τον Πανσερραϊκό.
Μπορεί τα αρμόδια όργανα να επέβαλλαν τιμωρία μιας αγωνιστικής για τα γεγονότα του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, αλλά αυτό δεν εμπόδισε το αφεντικό των κιτρινόμαυρων να βρεθεί δίπλα στην ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι, παρακολούθησε τον αγώνα στο Δημοτικό Στάδιο Σερρών μαζί με την κιτρινόμαυρη λαοθάλασσα των 5.000 οπαδών της ΑΕΚ, πανηγυρίζοντας το εμφατικό 0-4.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.