H AEK πέρασε με το εμφατικό 0-4 από τις Σέρρες, συνεχίζοντας με ακόμη ένα τρίποντο την πορεία της στην Super League.
Όπως σε κάθε εκτός έδρας αναμέτρηση έτσι και σε αυτήν, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδωσε κανονικά το παρών στο γήπεδο, μιας και η τιμωρία της μιας αγωνιστικής που του επιβλήθηκε αφορούσε την παρουσία του στον αγωνιστικό χώρο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αμέσως μετά τη λήξη του ματς, ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ξέσπασε σε πανηγυρισμούς, έχοντας υψωμένες γροθιές, όντας ασφαλώς και ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και την εμφάνιση της ομάδας.