
Το… τρίτο ημίχρονο απ’ το ντέρμπι της Κυριακής (01/02) ανάμεσα σε ΑΕΚ και Ολυμπιακό, δεν λέει να κοπάσει.
Αυτή την φορά, η ΑΕΚ προχώρησε σε καταγγελία στον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα κατά του Ντάνιελ Ποντένσε, ζητώντας την τιμωρία του ποδοσφαιριστή, λόγω ρίψη ομπρέλας στην κερκίδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, φαίνεται πως η ΑΕΚ προχώρησε και σε δεύτερη καταγγελία, που αφορά άλλον παίκτη του Ολυμπιακού, αλλά αυτή την φορά για ρίψη μπουκαλιού στην κερκίδα και μάλιστα το συγκεκριμένο γεγονός αναγράφεται και στο φύλλο αγώνα του ντέρμπι.