
Ο Χακίμ Σαχαμπό αποτελεί και επίσημα από τις αρχές της εβδομάδας την τρίτη χειμερινή μεταγραφή της Ένωσης και τον παίκτη που αναζητούσε ο Μάρκο Νίκολιτς για την μεσαία γραμμή.
Ο 20χρονος χαφ βρέθηκε μάλιστα στα Σπάτα για πρώτη φορά, όπου και έπιασε τη δουλειά, πραγματοποιώντας την παρθενική του προπόνηση με τα κιτρινόμαυρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.