02.2
21:33

Σαχαμπό: «Υπερήφανος και ευγνώμων που είμαι στην ΑΕΚ»(pic)

AEK1924.gr team
Σαχαμπό: «Υπερήφανος και ευγνώμων που είμαι στην ΑΕΚ»(pic)

Το κιτρινόμαυρο post του νέου μεταγραφικού αποκτήματος της ΑΕΚ, Χακίμ Σαχαμπό

Ο Χακίμ Σαχαμπό είναι και επίσημα παίκτης της ΑΕΚ, με την Ένωση να κλείνει υπό άκρα μυστικότητα τον νεαρό χαφ της Σταντάρ Λιέγης.

Μάλιστα, ο 20χρονος μέσος έκανε και το πρώτο του κιτρινόμαυρο post γράφοντας τα εξής:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Εξαιρετικά υπερήφανος και ευγνώμον που βρίσκομαι στην ΑΕΚ».

Δείτε εδώ:

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hakim Sahabo (@hakimsahabo22)

Advertisement