
Ο Χακίμ Σαχαμπό είναι και επίσημα παίκτης της ΑΕΚ, με την Ένωση να κλείνει υπό άκρα μυστικότητα τον νεαρό χαφ της Σταντάρ Λιέγης.
Μάλιστα, ο 20χρονος μέσος έκανε και το πρώτο του κιτρινόμαυρο post γράφοντας τα εξής:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Εξαιρετικά υπερήφανος και ευγνώμον που βρίσκομαι στην ΑΕΚ».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.