
Το παρών στη Νέα Φιλαδέλφεια για το ντέρμπι της ΑΕΚ απέναντι στον Ολυμπιακό δίνει και ο Δημήτρης Μελισσανίδης, που πήρε θέση στη σουίτα του.
Εκεί τον συνάντησε ο Μάριος Ηλιόπουλος, με τους δύο άνδρες να έχουν ένα ολιγόλεπτο θερμό τετ α τετ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE