
Στην Αθήνα για λογαριασμό της ΑΕΚ, ήρθε αργά το βράδυ ο Κίσον Φιζέλ, ο οποίος προσγειώθηκε στο «Ελ. Βενιζέλος» και τον παρέλαβε ο Team Manager της ΚΑΕ ΑΕΚ, Ηλίας Κέκος.
Μ’ αυτήν την μεταγραφή, η Ένωση κλείνει την «τρύπα» στο «5» και καλύπτει το κενό του Κρις Σίλβα, μετά την αποχώρηση του, για την Φενέρμπαχτσε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η δημοσίευση της ΚΑΕ ΑΕΚ: