11.1
15:17

Σάκοτα: «Ζήτησα μόνο νίκη – Ψάχνουμε ψηλό για την ενίσχυση»

AEK1924.gr team

Οι δηλώσεις του Ντράγκαν Σάκοτα αμέσως μετά την εμφατική νίκη της ΑΕΚ κόντρα στη Μύκονο

Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής της ΑΕΚ στην κάμερα της ΕΡΤ:

«Όπως είναι η κατάσταση, ζήτησα μόνο νίκη. Στο δεύτερο ημίχρονο μειώσαμε τα λάθη, κάναμε πιο έξυπνες επιλογές στην επίθεση. Η Μύκονος είναι πολύ καλή ομάδα, έχουν ένα ροτέισον, δεν άντεξαν. Είχαμε ενέργεια στο δεύτερο ημίχρονο. Στο πρώτο ξεκουράσαμε παίκτες. Σημαντική νίκη για την συνέχεια.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ψάχνουμε ψηλό, όλοι το ξέρουν, Αυτές τις μέρες θα τελειώσουμε. Στα γκαρντ λείπουν Κατσίβελης και Νάναλι που πρέπει να είναι βασικοί. Αυτή είναι η ομάδα, συνεχίζουμε».

Advertisement