Αναλυτικά όσα είπε:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Στόχος μας ήταν να έρθουμε να πάρουμε τη νίκη. Δεν τα καταφέραμε. Κοιτάμε τώρα το επόμενο παιχνίδι την Τετάρτη με τον ΟΦΗ. Γνωρίζουμε ότι δεν κάναμε το καλύτερό μας παιχνίδι. Μας δυσκόλεψε ο Άρης. Δεν θέλω να μιλήσω για τις καιρικές συνθήκες. Πρέπει να επανέλθουμε και να είμαστε έτοιμοι για το ματς της Τετάρτης».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πόσο δύσκολο είναι για τον ίδιο να επανέρχεται και να παίζει βασικός;
«Δεν θα πω ψέματα. Ήταν δύσκολο. Είναι δύσκολο. Μιλάμε όμως για τη δουλειά μας. Για το πάθος μου. Είμαι ευγνώμων που πήρα λεπτά συμμετοχής. Όσο περισσότερο παίζεις τόσο μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση έχεις, αλλά είμαι ευγνώμων για την αποψινό μου απόδοση».







