
Την συμπαράσταση του κόσμου του θα έχει ο ΟΦΗ την ερχόμενη Τετάρτη στον μεγάλο προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Ο ΟΦΗ ζήτησε και πήρε εισιτήρια για την OPAP Arena με την ΑΕΚ να κάνει δεκτό το αίτημα της ομάδας.
Οι γηπεδούχοι παραχώρησαν την θύρα 48 της OPAP Arena και τα εισιτήρια κοστίζουν 20 ευρώ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE