
«Προχριστουγεννιάτικο» ρεβεγιόν για τους παίκτες, τους προπονητές και όλα τα στελέχη της Βασίλισσας σε μαγαζί στην Κηφισιά, παρουσία Μάκη και Βαγγέλη Αγγελόπουλου.
Η κιτρινόμαυρη ΚΑΕ παράλληλα, ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη του Ομίλου «Καστελόριζο», κ. Αντώνη Σταύρου, για τη φιλοξενία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε παρακάτω τα πλάνα από την όμορφη γιορτή της ΑΕΚ