
Χθες η ΕΠΟ εξέδωσε συγχαρητήρια ανακοίνωση, για την πρόκριση της ΑΕΚ στους «16» του Conference League, αλλά φαίνεται πως τα δέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά οι άνθρωποι της ομάδας.
Η Ένωση έχει ανοιχτό… πόλεμο με την ΕΠΟ και γι’ αυτό προχώρησε σήμερα με νέα ανακοίνωση, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι δεν χρειάζεται τα υποκριτικά, τυπικά κλισέ -συγχαρητήρια- της ΕΠΟ και στέλνει το μήνυμα ότι θα γίνουν αποδεκτά όταν καθαρίσουν τα «ακάθαρτα».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Σχετικά με την χθεσινή «συγχαρητήρια» ανακοίνωση της ΕΠΟ για την μεγάλη επιτυχία της ομάδας μας, η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει:
Τα υποκριτικά, τυπικά κλισέ – συγχαρητήρια- της ΕΠΟ δεν τα χρειαζόμαστε, δεν τα θέλουμε και είναι εκτός της ιδιοσυγκρασίας μας… Θα γίνουν αποδεκτά όταν καθαρίσουν τα «ακάθαρτα»…