
Ευκαιρία για λίγες ανάσες, θα έχουν σήμερα οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, μετά την τεράστια χθεσινή νίκη και εμφάνιση της ομάδας στη Σαμψούντα.
Ο Μάρκο Νίκολιτς, θέλησε να κάνει ένα μικρό… δωράκι στους ποδοσφαιριστές του, δίνοντας σήμερα ρεπό και θα τους περιμένει αύριο στα Σπάτα για να προπονηθούν για το ματς της Κυριακής με τον Παναιτωλικό και στη συνέχεια να ταξιδέψουν στο Αγρίνιο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, οι Κιτρινόμαυροι ελπίζουν να μην έχουν προβλήματα με τα μπλόκα των αγροτών, ώστε να φτάσει χωρίς προβλήματα στην πόλη του Αγρινίου, για το ματς με την τοπική ομάδα.