Ένας… παλιός γνώριμος βρέθηκε απόψε στην OPAP Arena για την αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον Ατρόμητο.
Ο λόγος για τον Λιβάι Γκαρσία, που σχεδόν ένα χρόνο μετά την αποχώρηση του από την Ένωση, εκμεταλλεύτηκε τη διακοπή του ρωσικού πρωταθλήματος και επισκέφθηκε οικογενειακώς την Ελλάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να δει ξανά φίλους παλιούς αλλά και ένα γήπεδο που αγωνίστηκε για 2,5 χρόνια και έγραψε τη δική του ιστορία.
Στην ανάπαυλα μάλιστα της αναμέτρησης συναντήθηκε σε άριστο κλίμα με τον Μάριο Ηλιόπουλο στη σουίτα του και έβγαλαν και αναμνηστική φωτογραφία!