07.12
23:15

Νίκολιτς: «Είμαστε πολύ καλά – Το μυαλό μας τώρα στη Σαμσουνσπόρ» (VIDEO)

AEK1924.gr team

Οι δηλώσεις του Νίκολιτς αμέσως μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Ατρομήτου

Αναλυτικά όσα είπε στην Cosmote TV:

«Είμαστε πολύ καλά. Ο Ατρόμητος είναι μία πολύ οργανωμένη ομάδα και πιστεύω ότι θα ανέβει στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Πρόκειται για μία ακόμη πολύ σημαντική νίκη για εμάς.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το μυαλό μας στρέφεται πλέον στον αγώνα στην Τουρκία και τη Σαμσουνσπόρ για το Conference League. Δεχτήκαμε ένα ανεπίτρεπτο γκολ, ωστόσο, πέρα από αυτή τη φάση, ήμασταν πολύ καλοί στο παιχνίδι και αξίζαμε τη νίκη, ακόμα τρεις βαθμοί για εμάς. Δεν έχω να πω πολλά λόγια».

Advertisement