01.12
15:25

Κάηκαν τα αποδυτήρια της ΑΕΚ στην «Λεωφόρο» με τον Ηλιόπουλο να μοιράζει 200.000 ευρώ bonus

AEK1924.gr team
Κάηκαν τα αποδυτήρια της ΑΕΚ στην «Λεωφόρο» με τον Ηλιόπουλο να μοιράζει 200.000 ευρώ bonus

Στιγμές χαράς με έντονα πανηγύρια από τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ

Η Ένωση πήρε μεγάλο διπλό απέναντι στον Παναθηναϊκό στο «Απόστολος Νικολαΐδης» με τους Κιτρινόμαυρους να το πανηγυρίζουν δεόντος μετά το τέλος του αγώνα στα αποδυτήρια.

Μάλιστα ο Μάριος Ηλιόπουλος μοίρασε 200.000 ευρώ ως bonus νίκης σε ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο μετά το τέλος του αγώνα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τα «συγχαρητήρια» και την ομιλία του διοικητικού ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριου Ηλιόπουλου προς τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, έπειτα από τη νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Advertisement