
Η Ένωση πήρε μεγάλο διπλό απέναντι στον Παναθηναϊκό στο «Απόστολος Νικολαΐδης» με τους Κιτρινόμαυρους να το πανηγυρίζουν δεόντος μετά το τέλος του αγώνα στα αποδυτήρια.
Μάλιστα ο Μάριος Ηλιόπουλος μοίρασε 200.000 ευρώ ως bonus νίκης σε ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο μετά το τέλος του αγώνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τα «συγχαρητήρια» και την ομιλία του διοικητικού ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριου Ηλιόπουλου προς τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, έπειτα από τη νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό.