
O λόγος για τον οποίο οι δύο πρώτοι του πρωταθλήματος αντιμετωπίζουν αυτό το ενδεχόμενο είναι ο ίδιος που οδήγησε στον αποκλεισμό του Λιούις Χάμιλτον από το φετινό GP Κίνας: η υπερβολική φθορά του δαπέδου και των δύο McLaren MCL39.
Ο τεχνικός έφορος της FIA, Τζο Μπάουερ, επιβεβαίωσε ότι μετά το τέλος του αγώνα μετρήθηκε η φθορά του ξύλινου τμήματος του δαπέδων και των δύο McLaren, των Νόρις και Πιάστρι, και αυτό βρέθηκε να έχει μικρότερο πάχος από το κατώτατο όριο που επιτρέπουν οι κανονισμοί.
Ο λόγος για τον οποίο υφίσταται το ξύλινο αυτό, εγκάρσιο τμήμα του δαπέδου είναι ακριβώς για να μπορεί η FIA να μετρά, μέσω της φθοράς του, αν τα μονοθέσια είναι ρυθμισμένα επικίνδυνα χαμηλά στο έδαφος.
Η συγκεκριμένη παραβίαση των τεχνικών κανονισμών σπάνια ανατρέπεται από πιθανές αιτιολογήσεις των ομάδων, γεγονός που σημαίνει ότι φαντάζει πλέον σχεδόν βέβαιο ότι οι Νόρις και Πιάστρι θα αποκλειστούν από το GP του Λας Βέγκας – χάνοντας τους 18 και 12 βαθμούς που κατέκτησαν σε αυτό.
Στους τελευταίους γύρους του σημερινού αγώνα ο Νόρις αναγκάστηκε να μείωσει κατακόρυφα το ρυθμό του, καθώς οι πληροφορίες εκείνη τη στιγμή ανέφεραν ότι του δόθηκε αυτή η εντολή για να περισώσει καύσιμα ώστε να φτάσει στον τερματισμό. Είναι άγνωστο, ακόμα, αν αυτό σχετίζεται με τη φθορά του δαπέδου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement