
Μέσω ανάρτηση της στα social media, η ΚΑΕ ΑΕΚ και συγκεκριμένα ο Μάκης Αγγελόπουλος παρέθεσε γεύμα σε όλο το staff της ομάδας, λίγες ώρες πριν τον αγώνα με τη Ρίγα για τη 4η αγωνιστική του Basketball Champions league.
Δείτε εδώ την ανάρτηση της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.