
Μια έξτρα απουσία της τελευταίας στιγμής είχε η ΑΕΚ στο χθεσινό ματς με τον ΟΦΗ, καθώς έμεινε εκτός αποστολής με πρόβλημα ο Ντέρεκ Κουτέσα.
Ο Ελβετός εξτρέμ έκανε τις εξετάσεις και διαπιστώθηκε μυικό πρόβλημα, με την κατάσταση του, να επανεκτιμάται καθημερινά και ιδιαίτερα, απ’ την Παρασκευή που θα επιστρέψει η ομάδα στις προπονήσεις.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE