10.11
13:17

Έδωσε τετραήμερο ρεπό ο Νίκολιτς

AEK1924.gr team
Έδωσε τετραήμερο ρεπό ο Νίκολιτς

Ο Σέρβος τεχνικός έδωσε λίγες ημέρες ξεκούρασης στους ποδοσφαιριστές του

Ελεύθεροι για τέσσερις ημέρες θα είναι από σήμερα οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ.

Μετά τη νίκη στην Κρήτη, ο Μάρκο Νίκολιτς έδωσε τέσσερις ημέρες ρεπό στους ποδοσφαιριστές του, για να πάρουν ανάσες, σωματικά και νοητικά, γνωρίζοντας ότι η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δύσκολη για την ΑΕΚ, μέχρι τα Χριστούγεννα σ’ Ελλάδα και Ευρώπη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το επόμενο ραντεβού της ομάδας, είναι για την ερχόμενη Παρασκευή (14/11), που θα επιστρέψουν στις προπονήσεις.

Advertisement